tirsdag den 17. januar 2012

Den 12. var min dag!

Ja! Og jeg elskede den. Dagen startede med at mine forældre, og skønne lillesøster vækkede mig. Med en dejlig sang. Så gik vi ned, og fik guldkorn. Det er en lidt sjov tradition, men det smager godt nok dejligt! Og så, GAVERNE! Men ja, i må altså ikke få dem at se før lørdag, fordi. Derfor. Nåmen altså, bagefter tog jeg i skole, og så kom min veninde med 13 muffins, som hun havde stået op kl. 6 og bagt. Det var SÅ sødt, 13 flag, 13 lys, det var alt for sødt!
Hvordan var jeres sidste fødselsdag, og hvor gamle er i?

3 kommentarer:

Anne Vingborg Hørlyck sagde ...

Tillykke med det Maja!
Jeg havde fødselsdag d. 11. og havde den bedste fødselsdag jeg kan huske :D Jeg blev 18, dvs. lidt ældre end dig, men alle fødselsdage er dejlige!
God aften
Anne
http://annehoerlyck.blogspot.com/

Maja Søndergaard sagde ...

Også tillykke til dig Anne! Og tak for din kommentar! (-:

Kathrine Emilie sagde ...

Holdt en lille fødselsdag for to af mine veninder, hvor vi spiste brunch. Det var mega hyggeligt :)